El. p.
Tel. +370 345 60752
PATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės mero
2024 m. vasario 12 d. potvarkiu
Nr. MT-55
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBOS POSĖDŽIŲ SEKRETORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
1. Šakių rajono savivaldybės (toliau – Savivaldybė) tarybos posėdžių sekretorius yra politinio (asmeninio) pasitikėjimo valstybės tarnautojas.
2. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Savivaldybės merui.
II SKYRIUS
PASKIRTIS
3. Tarybos posėdžių sekretoriaus pareigybė reikalinga organizuoti Savivaldybės tarybos, Savivaldybės tarybos kolegijos (toliau – Kolegija), Savivaldybės tarybos komitetų (toliau – komitetas) posėdžius, aptarnauti Savivaldybės merą, kiek jo veikla susijusi su Savivaldybės tarybos posėdžiais, taip pat rengti Savivaldybės tarybos sprendimų projektus, Savivaldybės mero potvarkių projektus.
III SKYRIUS
FUNKCIJOS
4. Dalyvauja Savivaldybės tarybos posėdžiuose, dirba su elektronine balsų skaičiavimo sistema.
5. Koordinuoja ir organizuoja Savivaldybės tarybos sprendimų projektų rengimą, jų derinimą, registravimą ir rengia Savivaldybės tarybos posėdžių darbotvarkių projektus.
6. Aptarnauja Savivaldybės tarybos posėdžius, komitetus, merą, kiek mero veikla susijusi su Savivaldybės tarybos posėdžiais, taip pat rengia Savivaldybės tarybos sprendimų projektus ir išvadas dėl Savivaldybės tarybos sprendimų projektų.
7. Padeda Savivaldybės tarybos sudarytų komitetų pirmininkams organizuoti komitetų darbą ir protokoluoja Savivaldybės tarybos komitetų posėdžius.
8. Savivaldybės tarybos veiklos reglamente nustatyta tvarka raštu informuoja Vyriausybės atstovą apie tarybos posėdžius ir pateikia jam teisės aktų projektus bei jų aiškinamuosius raštus.
9. Sekretoriauja Savivaldybės tarybos posėdžiuose, kolegijos posėdžiuose, komitetų posėdžiuose, atsako už posėdžių protokolų/informacinių pažymų rašymą, jų kokybę, protokolų/informacinių pažymų saugojimą, protokolų/informacinių pažymų viešinimą, pagal Savivaldybės tarybos veiklos reglamento ir kitų teisės aktų reikalavimus, protokolų/informacinių pažymų nuorašų išdavimą.
10. Pildo Savivaldybės tarybos narių darbo laiko apskaitos žiniaraščius ir pateikia juos atsakingam skyriui.
11. Rengia ir teikia informaciją savivaldybės interneto svetainėje www.sakiai.lt apie Savivaldybės tarybos narių nusišalinimą nuo svarstomų klausimų.
12. Koordinuoja sprendimų nepriimti Savivaldybės tarybos narių nusišalinimo pateikimą Vyriausiajai tarnybinės etikos komisijai jos nustatyta tvarka.
13. Pagal kompetenciją nagrinėja ir rengia atsakymus į gautus juridinių, fizinių asmenų prašymus, skundus, paklausimus, susijusius su Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero, kiek susiję su savivaldybės tarybos posėdžiais, komitetų veikla bei kontroliuoja, kad administracijos struktūriniai padaliniai laiku parengtų atsakymus į Savivaldybės tarybos narių prašymus.
14. Bendradarbiauja su Vyriausybės atstovų įstaiga, Savivaldybės tarybos komitetų pirmininkais, Savivaldybės tarybos nariais, Savivaldybės kontrolieriumi, Savivaldybės administracija.
15. Užtikrina dokumentų apskaitą, saugojimą, perdavimą į archyvą įstatymų nustatyta tvarka ir terminais.
16. Organizuoja tarybos sprendimų projektų ir kitų tarybos posėdžių rengimo dokumentų pateikimą tarybos nariams Šakių rajono savivaldybės tarybos reglamento nustatyta tvarka ir terminais.
17. Kontroliuoja svarstomų tarybos sprendimų projektų taisymą arba pats juos taiso pagal posėdžiuose priimtus pataisymus ir papildymus, tarybos komitetų rekomendacinių sprendimų, suformuluotų užduočių įgyvendinimą, perduoda mero pavedimus atsakingiems asmenims ir kontroliuoja jų vykdymą.
18. Registruoja ir skelbia priimtus tarybos sprendimus Teisės aktų registre (norminius teisės aktus) ir savivaldybės interneto svetainėje www.sakiai.lt reglamento nustatyta tvarka.
19. Rengia tarybos veiklos reglamentą, jo pakeitimus ir papildymus, esant poreikiui tvirtina tarybos sprendimų kopijų, nuorašų ir išrašų tikrumą.
20. Pagal turimus statistinius duomenis, pasitelkdamas savivaldybės administraciją, rengia ir viešina savivaldybės tarybos veiklos ataskaitą.
21. Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su savivaldybės tarybos veikla susijusius pavedimus, savivaldybės tarybos veiklos reglamente ir Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme savivaldybės tarybos posėdžių sekretoriui nustatytas funkcijas.
IV SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
22. Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
22.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ar jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
26.2. turėti darbo patirtį viešojo administravimo srityje;
26.3. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, valstybės tarnybą,
viešąjį administravimą;
26.4. mokėti dirbti su „Microsoft Office“ programiniu paketu (MS Word, Excel, Outlook, Internet Explorer).