Vedėja
Pareigybės aprašymasKabinetas: 320
Tel.: +370 345 60770
Mob. tel.: +370 614 29685
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasKabinetas: 322
Tel.: +370 345 66142
El. paštas: [email protected]
Vyresnioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2020 m. liepos 14 d.
įsakymu Nr. AT-555
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
CENTRALIZUOTOS BUHALTERIJOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
17.1. išsilavinimas – ne žemesnis kaip aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) ekonomikos, finansų srityje arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija.
17.2. darbo patirtis – finansų valdymo srities patirtis.
17.3. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 3 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
18.1. vertės visuomenei kūrimas – 2;
18.2. organizuotumas – 2;
18.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
18.4. analizė ir pagrindimas – 2;
18.5. komunikacija – 2.
19.1. informacijos valdymas – 2.
20.1. finansų valdymas ir apskaita – 2.
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.4. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. vadovaujantis VSAFAS reikalavimais tvarko valstybinės žemės nuomos mokesčio pajamų apskaitą apskaitos programoje „Biudžetas VS“;
6.2. pateikia inventorizacijos komisijai turto ir įsipareigojimų inventorizacijos apyrašus, atvaizduoja apskaitoje inventorizacijos rezultatus;
6.3. kontroliuoja, kad būtų įvertintas turto ir įsipareigojimų nuvertėjimas;
6.4. suderina savivaldybės administracijos tarpusavio ūkines operacijas, atsiradusias dėl ūkinių operacijų ir lėšų pervedimo su visais viešojo sektoriaus subjektais (pajamas ir sąnaudas, įplaukas ir išlaidas) per ataskaitinį laikotarpį ir likučius (gautinų ir pervestinų sumų) paskutinę ataskaitinio laikotarpio dieną;
6.5. koreguoja apskaitos įrašus, jeigu derinant viešojo sektoriaus subjektų tarpusavio operacijas ir likučius nustatoma klaidų ir netikslumų;
6.6. parengia ir pateikia Biudžeto, turto ir strateginio planavimo skyriui apskaičiuoto valstybinės žemės nuomos mokesčio pajamų, kitų savivaldybės iždo pajamų, apskaičiuotų kitų subjektų administruojamų kitų pajamų įmokų Valstybinei mokesčių inspekcijai ataskaitas;
6.7. ruošia projektus dėl sutarčių sudarymo su VĮ „Registrų centras“, NŽT Šakių skyriumi ir kitomis organizacijomis dėl duomenų, reikalingų valstybinės žemės nuomos mokesčiui apskaičiuoti;
6.8. teikia pasiūlymus rajono savivaldybės Tarybai dėl valstybinės žemės nuomos mokesčio tarifų, lengvatų, mokėjimo terminų bei kitais valstybinės žemės nuomos mokesčio pajamų klausimais;
6.9. pagal gautus duomenis, apskaitos programoje „MASIS“ paruošia ir apskaičiuoja valstybinės žemės nuomos mokestį, suformuoja, patikrina ir išsiunčia mokėtojams mokėjimo pranešimus rajono savivaldybės Tarybos nustatytais terminais;
6.10. administruoja valstybinės žemės nuomos mokesčio surinkimą, vadovaujantis rajono savivaldybės Tarybos valstybinės žemės nuomos mokesčio administravimo taisyklėmis teikia informaciją apie susidarančias nepriemokas;
6.11. konsultuoja mokesčio mokėtojus apie valstybinės žemės nuomos mokesčio tarifus, lengvatas, mokėjimo terminus ir apskaitos duomenis;
6.12. tvarko vietinių ir valstybinių rinkliavų, bei kitų pajamų apskaitą, rengia jų ataskaitas;
6.13. pateikia savo parengtų finansinių ataskaitų duomenis teikimui į VSAKIS;
6.14. tvarko priimtų ir parengtų dokumentų archyvą;
6.15. administruoja ES fondų lėšas, tvarko savivaldybės administracijoje vykdomų projektų lėšų apskaitą ir rengia jų ataskaitas, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus;
6.16. vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.17. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 324
Tel.: +370 345 60357
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų krypčių grupės ekonomikos krypties, Verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų krypčių grupės ekonomikos krypties, Verslo ir viešosios vadybos studijų krypčių grupės finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.4. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. tvarko tikslinių kompensacijų išmokų, išmokų vaikams, vienkartinių išmokų lėšų, būsto pritaikymui skirtų lėšų, socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje teikimo ir administravimo lėšų, akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo ir administravimo lėšų, asmenų, apgyvendintų pensionatuose, išlaikymui skirtų lėšų, tikslinių kompensacijų ir vaiko išmokų administravimui skirtų lėšų, šeimynos dalyvio išlaikymui skirtų lėšų, socialinio būsto pritaikymui skirtų lėšų apskaitą. Ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus, planuoja šių lėšų poreikį, rengia ir tikslina šių lėšų išlaidų sąmatas;
6.2. pagal Bendrųjų reikalų skyriaus pateiktus kelionės lapus apskaitos programoje registruoja ūkines operacijas, susijusias su administracijos degalų apskaita;
6.3. ruošia mėnesio, ketvirčio ir metų ataskaitas Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai apie tikslinių kompensacijų išmokų, išmokų vaikams, tikslinių kompensacijų ir vaiko išmokų administravimo lėšų panaudojimą;
6.4. ruošia priskirtųjų apskaityti savivaldybės lėšų mėnesio, ketvirčio ir metų ataskaitas.
6.5. metų eigoje analizuoja išlaidas, jų pobūdį, kaupia informaciją apie išlaidas strateginio plano Socialinės apsaugos programos sąmatų sudarymui.
6.6. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia Socialinės apsaugos programos sąmatas, metų eigoje jas tikslina.
6.7. pagal pasirašytas sutartis su Socialinės apsaugos ir darbo ministerija rengia išlaidų sąmatas, jas tikslina.
6.8. pagal priskirtas funkcijas rengia gautinų lėšų paraiškas.
6.9. tvarko banko sąskaitų LT344010042100168595, LT764010042100090045, LT394010042100060059 dokumentus, sutikrina sąskaitų apyvartas ir likučius su banko išrašais;
6.10. vykdo finansų kontrolę tikslinių kompensacijų išmokų, išmokų vaikams, vienkartinių išmokų lėšų, būsto pritaikymui skirtų lėšų, asmenų, apgyvendintų pensionatuose, išlaikymui skirtų lėšų, socialinės reabilitacijos paslaugų neįgaliesiems bendruomenėje teikimui skirtų lėšų, akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimui skirtų lėšų, tikslinių kompensacijų ir vaiko išmokų administravimui skirtų lėšų naudojimo srityje;
6.11. priima iš Socialinės paramos skyriaus specialistų tikslinių kompensacijų išmokų, išmokų vaikams, vienkartinių išmokų išmokėjimo žiniaraščius ir pagal juos vykdo mokėjimų pavedimus į gavėjų sąskaitas;
6.12. dirba su PAVIS programa;
6.13. pagal gautą informaciją iš ESFA, administracijos apskaitoje registruoja gautų produktų ir higienos reikmenų finansavimo sumas;
6.14. suderina savivaldybės administracijos tarpusavio ūkines operacijas, atsiradusias dėl atvaizduotų ūkinių operacijų ir lėšų pervedimo su visais viešojo sektoriaus subjektais per ataskaitinį laikotarpį ir likučius paskutinę ataskaitinio laikotarpio dieną;
6.15. koreguoja apskaitos įrašus, jeigu derinant viešojo sektoriaus subjektų tarpusavio ūkines operacijas ir likučius, nustatoma klaidų ir netikslumų;
6.16. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.17. teikia reikiamą informaciją savivaldybės finansinio rinkinio sudarymui;
6.18. dalyvauja piniginių lėšų, griežtos atskaitomybės blankų inventorizacijos komisijos darbe;
6.19. tvarko skyriaus archyvą ir ruošia gautų ir parengtų dokumentų archyvines bylas;
6.20. kontroliuoja priskirtų apskaityti lėšų sąmatų vykdymą;
6.21. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 307
Tel.: +370 345 60754
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.4. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. tvarko savivaldybės administracijos priskirtų programų vykdymo finansinę apskaitą pagal programas, priemones, valstybės ir ekonomines funkcijas;
6.2. apskaičiuoja ir nustatytu laiku išmoka darbo užmokestį ir kitas su darbo santykiais susijusias išmokas, išskaičiuoja iš darbo užmokesčio privalomas įmokas valstybei, pagal darbuotojų prašymus arba antstolių reikalavimus, kitas įmokas. Ruošia atsiskaitymo–išmokėjimo žiniaraščius bei pažymas apie priskaičiuotą ir išmokėtą darbo užmokestį;
6.3. tvarko Administracijos atsiskaitymų su atskaitingais asmenimis, debitoriais ir kreditoriais apskaitą, kontroliuoja ar nustatytu laiku išieškomos skolos, ar laikomasi mokėjimo drausmės, kontroliuoja, kad būstų įvertintas skolinių įsipareigojimų nuvertėjimas. Formuoja atsiskaitymų registrus, teikia ataskaitas;
6.2. pagal poreikį dalyvauja turto inventorizacijos komisijos darbe, pateikia inventorizacijos komisijai mokėtinų ir gautinų sumų inventorizacijos apyrašus, ruošia inventorizacijos sutikrinamuosius žiniaraščius;
6.4. administruoja ES fondų lėšas, tvarko savivaldybės administracijoje vykdomų projektų lėšų apskaitą, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus;
6.5. siekdamas finansinių išteklių racionalaus panaudojimo, vykdo vidaus kontrolės politikoje numatytas funkcijas;
6.6. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui;
6.7. vadovaudamasis patvirtintomis sąmatomis rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti;
6.8. laiku ir teisingai registruoja sąskaitas, gaunamus dokumentus apskaitos programoje, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas;
6.9. tikrina pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar pakankama lėšų suma;
6.10. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.11. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ataskaitoms parengti ir pagal kompetenciją rengia finansines ataskaitas;
6.12. užtikrina nepanaudotų lėšų grąžinimą į finansuojančios įstaigos sąskaitas, pagal nustatytus terminus;
6.13. rengia priskirtas statistines ataskaitas;
6.14. rengiant finansinių ataskaitų rinkinius, ruošia ketvirčio ir metų priskirtų apskaityti lėšų panaudojimo ataskaitas;
6.15. suveda savo parengtų finansinių ataskaitų duomenis į VSAKIS;
6.16. vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.17. tvarko priskirtų programų archyvines bylas;
6.18. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 326
Tel.: +370 345 66145
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKĖS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį buhalterinį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį buhalterinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. mokėti valdyti, kaupti, susisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, gebėti dirbti komandoje;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu;
5.6. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti, nuolat kelti kvalifikaciją.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. apskaito Šakių, Kidulių, Kriūkų, Žvirgždaičių seniūnijų gaunamas lėšas;
6.2. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui.
6.3. vykdo atsiskaitymus su tiekėjais ir rangovais už prekes, paslaugas ir darbus, tvarko mokėtinų, gautinų sumų apskaitą, rengia tarpusavio suderinimo aktus;
6.4. vadovaudamasis patvirtintomis sąmatomis rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti;
6.5. laiku ir teisingai registruoja sąskaitas, gaunamus dokumentus apskaitos programoje, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas, ;
6.6. tikrina pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar pakankama lėšų suma;
6.7. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.8. sudaro biudžeto vykdymo ataskaitas;
6.9. rengia mokėjimo pavedimus;
6.10. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.11. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ataskaitoms parengti ir pagal kompetenciją rengia finansines ataskaitas;
6.12. užtikrina nepanaudotų lėšų grąžinimą į finansuojančios įstaigos sąskaitas, pagal jos nustatytus terminus;
6.13. apskaito seniūnijų atsakomybėn perduotą ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą;
6.14. pagal gautas sąskaitas faktūras, perdavimo–priėmimo aktus užpajamuoja ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą bei rengia nurašymo aktus;
6.15. rengia ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaitos korteles;
6.16. apskaičiuoja ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto nusidėvėjimą ir jį registruoja apskaitoje;
6.17. priskiria turtą atsakingiems asmenims ir apskaito turtą pagal jo buvimo vietas;
6.18. rengia ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo, trumpalaikio ir biologinio turto inventorizacijos aprašus–sutikrinimo žiniaraščius;
6.19. administruoja ES fondų lėšas, tvarko savivaldybės administracijoje vykdomų projektų lėšų apskaitą, vykdo šių lėšų einamąją kontrolę, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus;
6.20. siekdamas finansinių išteklių racionalaus panaudojimo, vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.21. tvarko priimtų ir parengtų dokumentų archyvą;
6.22. apskaito savivaldybei nuosavybės teise priklausančių renovuotų gyvenamųjų būstų suteiktą valstybės paramą kredito ir palūkanų įmokoms apmokėti;
6.23. vykdo Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 324
Tel.: +370 345 66143
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį buhalterinį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį buhalterinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais buhalterinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. mokėti valdyti, kaupti, susisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu;
5.6. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti, nuolat kelti kvalifikaciją.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. apskaito Gelgaudiškio, Plokščių, Lukšių, Lekėčių, Sudargo seniūnijų gaunamas lėšas, turtą, įsipareigojimus;
6.2. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui.
6.3. vykdo atsiskaitymus su tiekėjais ir rangovais už prekes, paslaugas ir darbus, tvarko mokėtinų, gautinų sumų apskaitą, rengia tarpusavio suderinimo aktus;
6.4. vadovaudamasis patvirtintomis sąmatomis rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti;
6.5. laiku ir teisingai registruoja sąskaitas, gaunamus dokumentus apskaitos programoje, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas, ;
6.6. tikrina pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar pakankama lėšų suma;
6.7. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.8. sudaro biudžeto vykdymo ataskaitas;
6.9. rengia mokėjimo pavedimus;
6.10. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.11. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ataskaitoms parengti ir pagal kompetenciją rengia finansines ataskaitas;
6.12. užtikrina nepanaudotų lėšų grąžinimą į finansuojančios įstaigos sąskaitas, pagal jos nustatytus terminus;
6.13. apskaito seniūnijų atsakomybėn perduotą ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą;
6.14. pagal gautas sąskaitas faktūras, perdavimo–priėmimo aktus užpajamuoja ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą bei rengia nurašymo aktus;
6.15. rengia ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaitos korteles;
6.16. apskaičiuoja ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto nusidėvėjimą ir jį registruoja apskaitoje;
6.17. priskiria turtą atsakingiems asmenims ir apskaito turtą pagal jo buvimo vietas;
6.18. rengia ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo, trumpalaikio ir biologinio turto inventorizacijos aprašus–sutikrinimo žiniaraščius;
6.19. siekdamas finansinių išteklių racionalaus panaudojimo, vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.20. tvarko priimtų ir parengtų dokumentų archyvą;
6.21. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 319
Tel.: +370 345 66147
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį mokslų studijų srities ekonomikos krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį mokslų studijų srities ekonomikos krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. mokėti valdyti, kaupti, susisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu;
5.6. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti, nuolat kelti kvalifikaciją.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. apskaito Griškabūdžio, Slavikų, Kudirkos Naumiesčio, Sintautų, Barzdų seniūnijų gaunamas lėšas;
6.2. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui.
6.3. vykdo atsiskaitymus su tiekėjais ir rangovais už prekes, paslaugas ir darbus, tvarko mokėtinų, gautinų sumų apskaitą, rengia tarpusavio suderinimo aktus;
6.4. vadovaudamasis patvirtintomis sąmatomis rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti;
6.5. laiku ir teisingai registruoja sąskaitas, gaunamus dokumentus apskaitos programoje, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas, ;
6.6. tikrina pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar pakankama lėšų suma;
6.7. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.8. rengia mokėjimo pavedimus;
6.9. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.10. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ataskaitoms parengti ir pagal kompetenciją rengia finansines ataskaitas;
6.11. užtikrina nepanaudotų lėšų grąžinimą į finansuojančios įstaigos sąskaitas, pagal jos nustatytus terminus;
6.12. apskaito seniūnijų atsakomybėn perduotą ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą;
6.13. pagal gautas sąskaitas faktūras, perdavimo–priėmimo aktus užpajamuoja ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą bei rengia nurašymo aktus;
6.14. rengia ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto apskaitos korteles;
6.15. apskaičiuoja ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto nusidėvėjimą ir jį registruoja apskaitoje;
6.16. priskiria turtą atsakingiems asmenims ir apskaito turtą pagal jo buvimo vietas;
6.17. rengia ilgalaikio materialiojo, nematerialiojo, trumpalaikio ir biologinio turto inventorizacijos aprašus–sutikrinimo žiniaraščius;
6.18. tvarko buhalterinę apskaitą naudodamasis buhalterinės apskaitos programa „Biudžetas VS“
6.19. siekdamas finansinių išteklių racionalaus panaudojimo, vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.20. tvarko priimtų ir parengtų dokumentų archyvą;
6.21. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 319
Tel.: +370 345 66146
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymas
PATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I. SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II. SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį buhalterinį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį buhalterinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. mokėti valdyti, kaupti, susisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.4. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, žinoti raštvedybos taisykles ir teisės aktų rengimo taisykles, mokėti dirbti kompiuteriu;
5.6. būti pareigingam, darbščiam, kūrybiškam, gebėti bendrauti, nuolat kelti kvalifikaciją.
III. SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. tvarko savivaldybės administracijos Mokymosi visą gyvenimą, jaunimo ir sporto, Regioninės plėtros ir bendruomeninių iniciatyvų, Valdymo, Kultūros ir turizmo plėtros, Ūkio plėtros programų priskirtųjų priemonių vykdymo apskaitą pagal programų priemones, valstybines ir ekonomines funkcijas;
6.2. tvarko savivaldybės administracijoje vykdomų projektų lėšų apskaitą, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus, atlieka projektų finansų valdymą, finansinių dokumentų ir srautų kontrolę;
6.3. tvarko aplinkos apsaugos rėmimo specialiosios programos lėšų apskaitą, ruošia mokėjimo pavedimus, rengia lėšų panaudojimo ataskaitas;
6.4. tvarko lėšų, skirtų kelių priežiūros ir plėtros programai vykdyti, apskaitą. Laiku teikia šių lėšų panaudojimo ataskaitas. Kontroliuoja šių lėšų išlaidų vykdymą ir pateiktų dokumentų teisingumą;
6.5. rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti vadovaudamasis patvirtintomis išlaidų sąmatomis;
6.6. registruoja sąskaitas faktūras apskaitos programoje „Biudžetas VS“, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas, sukauptas finansavimo pajamas;
6.7. pagal gautas sąskaitas faktūras, perdavimo–priėmimo aktus užpajamuoja ilgalaikį materialųjį, nematerialųjį, trumpalaikį ir biologinį turtą bei rengia nurašymo aktus;
6.8. tikrina pirminių bei apmokėjimui pateiktų dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos tam tikslui yra numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar tam pakanka lėšų;
6.9. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.10. rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.11. teikia informaciją, reikalingą finansinėms ataskaitoms parengti ir pagal kompetenciją rengia finansines ataskaitas;
6.12. užtikrina nepanaudotų lėšų grąžinimą į finansuojančios įstaigos sąskaitas, pagal jos nustatytus terminus;
6.13. ruošia mėnesio, ketvirčių ir metų priskirtų apskaityti lėšų panaudojimo ataskaitas, užtikrina, kad biudžeto vykdymo ataskaitose pateikta informacija būtų: tinkama, objektyvi ir palyginama, pateikiama laiku, išsami ir naudinga vidaus ir išorės informacijos vartotojams;
6.14. metų eigoje analizuoja išlaidas, jų pobūdį, kaupia informaciją apie išlaidas pagal priskirtąsias apskaityti lėšas strateginio plano programų sąmatų sudarymui;
6.15. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui;
6.16. suderina savivaldybės administracijos tarpusavio ūkines operacijas, atsiradusias dėl atvaizduotų ūkinių operacijų ir lėšų pervedimo su visais viešojo sektoriaus subjektais per ataskaitinį laikotarpį ir likučius paskutinę ataskaitinio laikotarpio dieną;
6.17. koreguoja apskaitos įrašus, jeigu derinant viešojo sektoriaus subjektų tarpusavio ūkines operacijas ir likučius, nustatoma klaidų ir netikslumų;
6.18. ruošia investicijų statistines ataskaitas;
6.19. tvarko priimtų ir parengtų dokumentų archyvą;
6.20. vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.21. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 326
Tel.: +370 345 60359
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį ekonomikos, finansų ar apskaitos išsilavinimą, įgytą iki 2009 metų, ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų, su suteikta ekonomisto, finansininko ar apskaitininko profesine kvalifikacija;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.4. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. tvarko savivaldybės administracijos priskirtų programų vykdymo finansinę apskaitą pagal programas, priemones, valstybės ir ekonomines funkcijas;
6.2. patvirtinus savivaldybės biudžetą, rengia priskirtų apskaityti programų priemonių išlaidų sąmatas, analizuoja jų vykdymą, prireikus rengia pasiūlymus dėl sąmatos pakeitimo, taip pat suveda programų sąmatas bei jų pakeitimus į programą „Biudžetas VS“ ir per dokumentų valdymo sistemą pateikia pasirašymui.
6.3. vadovaudamasis patvirtintomis sąmatomis rengia ir teikia paraiškas finansavimo sumoms gauti;
6.4. laiku ir teisingai registruoja sąskaitas, gaunamus dokumentus apskaitos programoje, registruoja sąnaudas, finansavimo pajamas, finansavimo sumas, ;
6.5. tikrina pirminių dokumentų užpildymo teisingumą, kontroliuoja ar lėšos numatytos sąmatoje, finansavimo sutartyse, ar pakankama lėšų suma;
6.6. apskaičiuoja ateinančių laikotarpių sąnaudas ir jas registruoja apskaitoje, rengia finansinės apskaitos pažymas ir registruoja jas registre;
6.7. neviršijant patvirtintų asignavimų, finansuoja įstaigas pagal priskirtas apskaityti programas, priima jų vykdymo ataskaitas, rengia šių lėšų panaudojimo ataskaitas;
6.8. ruošia mėnesio, ketvirčio ir metų priskirtų apskaityti lėšų ataskaitas;
6.9. surenka iš programų vykdytojų ataskaitas, paruošia jų suvestines, pateikia ataskaitas lėšų davėjams;
6.10. kontroliuoja apskaitomų lėšų išlaidų sąmatų vykdymą, analizuoja ir kaupia informaciją apie išlaidas lėšų planavimui;
6.11. rengia priskirtų apskaityti programų išlaidų sąmatas, pateikia jas tvirtinimui ir išsiunčia lėšų davėjams ir gavėjams;
6.12. laiku priima ir patikrina iš savivaldybės kontroliuojamų viešųjų įstaigų ir UAB ketvirtines ir metų finansinės būklės ir veiklos rezultatų ataskaitas;
6.13. vykdo nemokamo moksleivių pavėžėjimo, lengvatinio pavėžėjimo lėšų apskaitą;
6.14. tvarko kieto kuro ir dujų, karšto ir šalto vandens kompensacijų, socialinių pašalpų, vienkartinių išmokų lėšų, pagalbos pinigų ir pagalbos pinigų vaikus globojančioms šeimoms bei kompensacijų už kreditus ir palūkanas asmens, turintiems teisę į būsto išlaidų kompensaciją apskaitą, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus, planuoja šių lėšų poreikį. Rengia ir tikslina šių lėšų išlaidų sąmatas.
6.15 rengia ir pasirašo apskaitos registrus, patikrina jų atitikimą banko sąskaitų įplaukoms ir išlaidoms bei likučiams;
6.16. vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.17. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 307
Tel.: +370 345 66151
El. paštas: [email protected]
Finansininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 2 d.
įsakymu Nr. AT-501
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS APSKAITOS SKYRIAUS FINANSININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį ekonomikos, finansų ar apskaitos studijų krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais finansinę apskaitą, archyvų tvarkymą;
5.3. savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
5.4. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
5.5. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti dirbti kompiuteriu „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. vadovaujantis VSAFAS reikalavimais tvarko trumpalaikio ir ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto bei biologinio turto apskaitą;
6.2. dalyvauja turto inventorizacijos komisijos darbe, pateikia inventorizacijos komisijai turto inventorizacijos apyrašus, sutikrina faktinius inventorizacijos duomenis su apskaitos duomenimis, atvaizduoja apskaitoje inventorizacijos rezultatus;
6.3. kontroliuoja, kad būtų įvertintas turto nuvertėjimas;
6.4. kontroliuoja, kad būtų laiku ir teisingai patikslinta ilgalaikio materialiojo turto tikroji vertė;
6.5. kontroliuoja ir analizuoja nebaigtos statybos ir esminio pagerinimo darbų likučių teisingumą, rengia raginimus atsakingiems darbuotojams dėl nebaigtos statybos ir esminio pagerinimo darbų perdavimo dokumentų parengimo;
6.6. kontroliuoja apskaitomų vietinės reikšmės kelių ir gatvių duomenų atitikimą su patvirtintais vietinės reikšmės kelių ir gatvių sąrašais;
6.7. laiku ir teisingai atvaizduoja apskaitoje perimto ir perduoto turto operacijas;
6.8. surenka išduoto pagal panaudą turto inventorizacijos apyrašus, juos patikrina;
6.9. tvarko ilgalaikio turto nusidėvėjimo apskaitą;
6.10. tvarko numeruotų blankų apskaitą;
6.11. tvarko turto, apskaitomo nebalansinėse sąskaitose apskaitą;
6.12. rengia statistines apskaitomo turto ataskaitas;
6.13. rengiant finansinę atskaitomybę, ruošia turto ir medžiagų ataskaitas;
6.14. suveda savo parengtų finansinių ataskaitų rinkinių ataskaitų duomenis į VSAKIS;
6.15. VSAKIS derina administracijos ir seniūnijų tarpusavio ūkines operacijas, atsiradusias dėl turto gavimo, perdavimo su visais viešojo sektoriaus subjektais per ataskaitinį laikotarpį;
6.16. administruoja ES fondų lėšas, tvarko savivaldybės administracijoje vykdomų projektų lėšų apskaitą, vykdo šių lėšų pateikiamų dokumentų teisingumo kontrolę, ruošia šių lėšų mokėjimo pavedimus;
6.17. tvarko savivaldybės administracijos priskirtų programų vykdymo finansinę apskaitą pagal programas, priemones, valstybės ir ekonomines funkcijas;
6.18. vykdo finansų kontrolės procedūras;
6.19. vykdo savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus vedėjo nurodymus ir atlieka kitas, pareigybės aprašyme nenumatytas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, kurios yra priskirtos savivaldybės administracijos Apskaitos skyriaus kompetencijai.
Kabinetas: 326
Tel.: +370 345 66144
El. paštas: [email protected]