Vedėja
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus
2020 m. rugsėjo 21 d.
įsakymu Nr. AT-797
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIUS
SKYRIAUS (BIURO, TARNYBOS), KURIE NĖRA KITAME ĮSTAIGOS PADALINYJE, VEDĖJAS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (ne žemesnis kaip bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. darbo patirties trukmė – ne mažiau kaip 5 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 4;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 4;
21.4. organizuotumas – 4;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 4.
22.1. lyderystė – 4;
22.2. veiklos valdymas – 4;
22.3. strateginis požiūris – 4.
23.1. informacijos valdymas – 4;
23.2. įžvalgumas – 4.
24.1. veiklos planavimas – 4.
Kabinetas: 116
Tel.: +370 345 66102
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. balandžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-340
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirtis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
20.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. organizuotumas – 3;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
23.1. informacinių technologijų valdymas – 3;
23.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 3.
Kabinetas: 121
Tel.: +370 345 60768
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. balandžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-340
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirtis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
20.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. organizuotumas – 3;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
23.1. informacinių technologijų valdymas – 3;
23.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 3.
Kabinetas: 118
Tel.: +370 345 43530
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. balandžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-340
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirtis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
20.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. organizuotumas – 3;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
23.1. informacinių technologijų valdymas – 3;
23.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 3.
Kabinetas: 120
Tel.: +370 345 66104
El. paštas: [email protected]
Vyresnioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2024 m. kovo 19 d.
įsakymu Nr. AT-219
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
16.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
17.1. komunikacija – 3;
17.2. analizė ir pagrindimas – 2;
17.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
17.4. organizuotumas – 2;
17.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
18.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2.
19.1. dokumentų valdymas – 2;
19.2. veiklos planavimas – 2.
Kabinetas: 120
Tel.: +370 345 66103
El. paštas: [email protected]
Vyresnioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2024 m. kovo 19 d.
įsakymu Nr. AT-219
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRESNIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
16.1. išsilavinimas – aukštasis koleginis išsilavinimas (profesinio bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
17.1. komunikacija – 3;
17.2. analizė ir pagrindimas – 2;
17.3. patikimumas ir atsakingumas – 2;
17.4. organizuotumas – 2;
17.5. vertės visuomenei kūrimas – 2.
18.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 2.
19.1. dokumentų valdymas – 2;
19.2. veiklos planavimas – 2.
Kabinetas: 122
Tel.: +370 345 66105
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. balandžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-340
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirtis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
20.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. organizuotumas – 3;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
23.1. informacinių technologijų valdymas – 3;
23.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 3.
Kabinetas: 118
Tel.: +370 345 60767
El. paštas: [email protected]
Socialinė darbuotoja
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. liepos 27 d.
įsakymu Nr. AT-775
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SOCIALINIO DARBUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. organizuoja ir koordinuoja veiklas socialinei paramai mokiniams:
6.1.1. priima iš seniūnijų socialinių darbuotojų reikalingus dokumentus socialinei paramai mokiniams gauti;
6.1.2. formuoja asmenų, besikreipiančių dėl socialinės paramos mokiniams, bylas;
6.1.3. SPIS sistemoje suveda duomenis, reikalingus nustatant mokinių teisę į socialinę paramą;
6.1.4. spausdina išvadas apie mokinių teisę į socialinę paramą;
6.1.5. formuoja sprendimus skirti/neskirti socialinę paramą mokiniams ir juos teikia švietimo įstaigoms;
6.2. organizuoja rajono gyventojų aprūpinimo maisto produktais iš Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims paramos fondo, darbus:
6.2.1. surenka paramos gavėjų sąrašus iš seniūnijų, pateikia LPF „Maisto bankas“;
6.2.2. sudaro produktų išvežiojimo grafikus, pateikia seniūnijoms;
6.2.3. pateikia informaciją spaudai apie gautų maisto produktų asortimentą, nurodo maisto produktų iš seniūnijų labiausiai nepasiturintiems Šakių rajono gyventojams atsiėmimo datą;
6.2.4. LPF Maisto bankui teikia asmenų, pateikusių prašymus maisto paramai gauti sąrašus, stebėsenos rodiklių duomenis;
6.2.5. vykdo kitas su paramos maisto produktais teikimo labiausiai skurstantiems asmenims organizavimu susijusias funkcijas;
6.3. priima dokumentus asmenų specialiųjų poreikių lygiui nustatyti:
6.3.1. prilygina turimą netektą darbingumą specialiųjų poreikių lygiui savo kompetencijos ribose, siekiant nustatyti naują arba pratęsti specialiųjų poreikių lygio terminus;
6.3.2. organizuoja savivaldybės administracijos Specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisijos darbą;
6.3.3. teikia parengtą medžiagą svarstyti savivaldybės administracijos Specialiųjų poreikių lygio nustatymo komisijai;
6.3.4. rengia savivaldybės administracijos direktoriaus pažymų projektus dėl specialiųjų poreikių lygio patvirtinimo;
6.3.5. rengia ir išduoda Neįgaliojo pažymėjimus pagal Socialinės apsaugos ir darbo ministro patvirtintą tvarką;
6.3.6. atlieka savivaldybės administracijos Specialiųjų poreikių nustatymo komisijos sekretoriaus funkcijas;
6.4. pagal patvirtintą dokumentacijos planą formuoja skyriaus dokumentų bylas ir atlieka kitus reikalingus bylų archyvavimo darbus;
6.5. vykdo kitus Skyriaus vedėjo su skyriaus funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus, tam, kad būtų įgyvendinti Įstaigos strateginiai planai.
IV SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ
Kabinetas: 107
Tel.: +370 345 66149
El. paštas: [email protected]
Nedirbančių asmenų atvejo vadybininkė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. birželio 26 d.
įsakymu Nr. AT-562
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
NEDIRBANČIŲ ASMENŲ ATVEJO VADYBININKO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
3.2. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, socialinę paramą, gyventojų užimtumo garantijų įgyvendinimą darbo rinkoje, nedarbo socialinį draudimą, viešąjį administravimą, finansavimo tvarką, darbo santykius, Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
3.3. mokėti dirbti kompiuteriu šiomis programomis: MS Word, MS Excel, MS Outlook Express, Internet Explorer;
3.4. mokėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo darbą, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
3.5. gebėti nustatyti asmens poreikius paslaugoms ir priemonėms, palengvinančioms perėjimą nuo nedarbo prie užimtumo darbo rinkoje;
3.6. dirbti komandoje bei savarankiškai organizuoti savo darbą.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4.1. užtikrina valstybės ir savivaldybės institucijų, įstaigų ir (ar) organizacijų, teikiančių užimtumo skatinimo, motyvavimo paslaugas ir piniginę socialinę paramą nedirbantiems asmenims, veiklos koordinavimą ir skatina jų bendradarbiavimą;
4.2. koordinuoja susitarimo dėl integracijos į darbo rinką (toliau – Susitarimo) įgyvendinimą ir jame numatytų užimtumo skatinimo ir motyvavimo paslaugų (toliau – Paslaugos), aktyvios darbo rinkos politikos priemonių (toliau – Priemonės) teikimą asmenims;
4.3. atlieka asmens poreikių ir galimybių įvertinimą, profiliavimą;
4.4. organizuoja atvejo komandos susirinkimus;
4.5. parenka pagal atvejo komandos siūlymus Paslaugas bei Priemones asmeniui, nustato jų teikimo apimtis ir eiliškumą;
4.6. rengia Susitarimą, kuriame nurodomos nedirbančių asmenų atvejo vadybininko ir asmens teisės bei pareigos, numatomos teikti asmeniui Paslaugos bei Priemonės, jų apimtis, teikėjai, teikimo eiliškumas, tvarka;
4.7. koordinuoja Susitarimo įgyvendinimą, teikia informaciją atvejo komandai;
4.8. organizuoja asmens susitikimą su vykdant Susitarimą numatytų paslaugų teikėjais;
4.9. teikia siūlymus atvejo komandai dėl Susitarimo pakeitimo ar nutraukimo;
4.10. teikia atvejo komandai informaciją apie Susitarimo įgyvendinimą ir asmens pasiektus rezultatus dalyvaujant veiklose;
4.11. užtikrina, kad vykdomas asmens duomenų tvarkymas atitiktų Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo nuostatas;
4.12. dirba su duomenų bazėmis „Parama“, „SPIS“, kitomis duomenų bazėmis pagal savo kompetenciją;
4.13. teikia pasiūlymus Skyriaus vedėjai užimtumo didinimo programos įgyvendinimo klausimais;
4.14. teikia informaciją apie užimtumo didinimo programos veiklų įgyvendinimą savivaldybės vadovams, Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Užimtumo tarnybai prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos bei kitoms institucijoms;
4.15. teikia metodinę, dalykinę pagalbą suinteresuotoms šalims priemonių įgyvendinimo klausimais;
4.16. kasmet sudaro ir organizuoja Šakių rajono savivaldybės užimtumo didinimo programos įgyvendinimą.
Kabinetas: 107
Tel.: +370 345 66150
El. paštas: [email protected]
Atvejo vadybininkė (darbas su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis)
Pareigybės aprašymasPatvirtinta
Šakių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2024 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. AT-118
ATVEJO VADYBININKO (DARBUI SU PSICHIKOS IR (AR) INTELEKTO NEGALIĄ TURINČIAIS ASMENIMIS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
IV SKYRUS
PAVALDUMAS IR ATSAKOMYBĖ
Kabinetas: 101
Tel.: +370 345 50107
El. paštas: [email protected]
Vyriausioji specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2023 m. balandžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-340
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS
VYRIAUSIOJO SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
20.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.2. studijų kryptis – socialinis darbas (arba);
20.3. studijų kryptis – ekonomika;
20.4. studijų kryptis – vadyba (arba);
arba:
20.5. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
20.6. darbo patirtis – socialinės apsaugos ir darbo srities patirtis;
20.7. darbo patirties trukmė – 1 metai.
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
21.1. komunikacija – 4;
21.2. analizė ir pagrindimas – 3;
21.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
21.4. organizuotumas – 3;
21.5. vertės visuomenei kūrimas – 3.
22.1. orientacija į aptarnaujamą asmenį – 3.
23.1. informacinių technologijų valdymas – 3;
23.2. žmogiškųjų išteklių valdymas – 3.
Kabinetas: 118
Tel.: +370 345 60767
El. paštas: [email protected]
Atvejo vadybininkė (darbas su psichikos ir (ar) intelekto negalią turinčiais asmenimis)
Pareigybės aprašymasPatvirtinta
Šakių rajono savivaldybės
administracijos direktoriaus
2024 m. vasario 14 d. įsakymu Nr. AT-118
ATVEJO VADYBININKO (DARBUI SU PSICHIKOS IR (AR) INTELEKTO NEGALIĄ TURINČIAIS ASMENIMIS) PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
IV SKYRUS
PAVALDUMAS IR ATSAKOMYBĖ
Kabinetas: 101
Tel.: +370 345 50107
El. paštas: [email protected]
Specialistė
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2021 m. gruodžio 6 d.
įsakymu Nr. AT-1026
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS SPECIALISTO
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Kabinetas: 122
Tel.: +370 345 66106
El. paštas: [email protected]
Asmenų su negalia reikalų koordinatorė
Pareigybės aprašymasPatvirtinta
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2025 m. sausio 20 d.
įsakymu Nr. AT-51
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS ASMENŲ SU NEGALIA REIKALŲ KOORDINATORIAUS
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖ
II SKYRIUS
SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų krypčių grupės išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų krypčių grupės išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam lygiaverte aukštojo mokslo kvalifikacija;
3.2. turėti ne mažesnę kaip vienerių metų darbo patirtį socialinėje srityje;
3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, susijusius su pavestų funkcijų vykdymu;
3.4. gebėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas dėl asmeniui reikalingų socialinių, kitų sričių paslaugų poreikio ir individualaus pagalbos plano sudarymo, jo įgyvendinimo, kliūčių įgyvendinant planą identifikavimo, sprendimo būdų siūlymų;
3.5. išmanyti dokumentų bei teisės aktų rengimo taisykles;
3.6. gebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo darbą, savarankiškai rinktis darbo metodus, analitiškai įvertinti ir apibendrinti problemas, dirbti komandoje;
3.7. sklandžiai ir argumentuotai dėstyti mintis žodžiu ir raštu;
3.8. mokėti dirbti kompiuterio Microsoft Office programiniu paketu, teisės aktų ir kitų dokumentų paieškos sistemomis ir duomenų bazėmis.
III SKYRIUS
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
4.1. pagal kompetenciją bendradarbiauja su Asmens su negalia teisių apsaugos agentūra prie Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – Agentūra) įgyvendinant pagalbos planą asmeniui su negalia:
4.1.1. susitikimo su asmeniu su negalia ir (ar) jo atstovu metu suteikia jam visą reikalingą informaciją dėl konkrečių priemonių ar paslaugų skyrimo, aptaria jo individualiuosius pagalbos poreikius;
4.1.2. organizuoja pagalbos plane numatytų individualiųjų pagalbos poreikių tenkinimą;
4.1.3. informuoja Agentūrą apie numatomas asmeniui su negalia skirti konkrečias priemones ir (ar) paslaugas; aplinkybes, dėl kurių vėluojama arba atsisakyta skirti ir (ar) suteikti numatytas konkrečias priemones ir (ar) paslaugas, nurodant priežastis; apie asmeniui su negalia skirtas (suteiktas) priemones ir (ar) pradėtas teikti paslaugas, kurias numatyta suteikti pagal Agentūros sudarytame plane identifikuotus pagalbos poreikius; atsiradusias naujas aplinkybes arba buvusias aplinkybes, dėl kurių asmeniui su negalia skirtas pagalbos koordinavimas išnyko;
4.1.4. informuoja Agentūrą asmeniui su negalia raštu atsisakius pagalbos plane numatytų priemonių;
4.1.5. kartu su Agentūra inicijuoja pagalbos plano peržiūrą ir (ar) pakeitimą, jeigu įgyvendinant pagalbos planą atsiranda ir (ar) atliekant jo įgyvendinimo stebėseną pastebima naujų aplinkybių arba buvusios aplinkybės, dėl kurių asmeniui su negalia buvo skirtas pagalbos koordinavimas, išnyksta;
4.2. informuoja savivaldybės gyventojus apie galiojančius teisės aktus, savivaldybėje įgyvendinamas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo priemones, teikiamas socialines paslaugas, socialinį darbą bendruomenėje, kitą socialinę veiklą bei viešina šią informaciją ir vykdo jos sklaidą;
4.3. konsultuoja savivaldybės gyventojus, įstaigas ir (ar) nevyriausybines organizacijas asmens su negalia teisių apsaugos užtikrinimo, socialinių paslaugų skyrimo bei teikimo klausimais;
4.4. renka, analizuoja ir sistemina duomenis apie savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia padėtį (jų skaičių, pasiskirstymą pagal amžių, lytį, negalios sunkumą, pobūdį), paslaugų ir (ar) pagalbos asmenims su negalia prieinamumą bei poreikį;
4.5. dalyvauja rengiant skyriaus veiklos ataskaitas, savivaldybės socialinių paslaugų planą, socialinių paslaugų programų projektus, prireikus organizuoja programose numatytų priemonių įgyvendinimą;
4.6. suveda duomenis į Socialinės paramos šeimai informacinę sistemą (toliau – SPIS) pagal pavestas funkcijas, prireikus juos koreguoja;
4.7. tikrina pareiškėjų duomenis kompiuterinėse duomenų bazėse, kai informacija reikalinga pavestoms funkcijoms vykdyti;
4.8. tvarko klientų, gaunančių socialinę paramą, socialines paslaugas, bylas;
4.9. nagrinėja savivaldybės gyventojų, įstaigų ir (ar) nevyriausybinių organizacijų pranešimus, prašymus, elektroninius paklausimus, rengia informacinius raštus, paklausimus, pranešimus ir (ar) atsakymus į gaunamus raštus priskirtos kompetencijos klausimais;
4.10. organizuoja pasitarimus, konferencijas, seminarus ir kitus renginius asmenų su negalia socialinės integracijos politikos, socialinių paslaugų skyrimo bei teikimo klausimais, pagal kompetenciją dalyvauja savivaldybėje sudaromų komisijų, darbo grupių veikloje, prireikus organizuoja jų veiklą;
4.11. bendradarbiauja vykdant pavestas funkcijas su Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, kitomis institucijomis, su kitų savivaldybių administracijomis, kitais savivaldybės administracijos struktūriniais padaliniais, nevyriausybinėmis organizacijomis, įstaigomis ir organizacijomis bei privačiais asmenimis, dirbančiais socialinėje srityje;
4.12. pagal savo kompetenciją teikia prašomus duomenis, ataskaitas, prireikus – pasiūlymus dėl teisės aktų tobulinimo ir įgyvendinimo Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai, Agentūrai, kitoms institucijoms, savivaldybės tarybai, administracijai;
4.13. koordinuoja Asmenų su negalia reikalų koordinacinės tarybos veiklą savivaldybėje;
4.14. teikia siūlymus Skyriaus vedėjui, susijusius su tiesioginių pareigų vykdymu ir Skyriaus veikla;
4.15. pagal savo kompetenciją rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, Savivaldybės mero potvarkių ir administracijos direktoriaus įsakymų projektus ir kitus dokumentus;
4.16. darbo funkcijoms atlikti turi prieigą ir naudojasi Dokumentų valdymo sistema „Kontora“;
4.17. vykdo kitas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme numatytas funkcijas, susijusias su sąlygų savivaldybės teritorijoje gyvenančių asmenų su negalia savarankiškumui bendruomenėje sudarymu, socialinių paslaugų skyrimo ir organizavimu;
4.18. vykdo kitus su Skyriaus veikla susijusius Skyriaus vedėjo nenuolatinio pobūdžio pavedimus;
4.19. užtikrina su darbu susijusių duomenų konfidencialumą pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų vykdymo tikslams.
Kabinetas: 101
Tel.: +370 345 50149
El. paštas: [email protected]
SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS VEIKLOS NUOSTATAI
DĖL VALSTYBĖS GARANTUOJAMOS TEISINĖS PAGALBOS TEIKIMO
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ PLANAI
SOCIALINĖS APSAUGOS PROGRAMOS
VEIKLOS ATASKAITOS