Vedėja
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. kovo 13 d.
įsakymu Nr. AT-292
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
6.1. turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities teisės krypties magistro kvalifikacinį laipsnį ar jam prilygintą išsilavinimą;
6.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos valstybės garantuojamos teisinės pagalbos įstatymu, Lietuvos Respublikos civilinę, darbo, administracinę teisę, vietos savivaldą reglamentuojančiais teisės aktais, įstatymų ir kitų teisės aktų rengimo rekomendacijomis, dokumentų rengimo ir apskaitos taisyklėmis;
6.3. mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
6.4. mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
6.5. atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant asmens patikimumo pažymėjimą, leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
7.1. organizuoja skyriaus darbą, pagal kompetenciją kontroliuoja ir koordinuoja pavaldžių valstybės tarnautojų ir darbuotojų darbą, paskirsto jiems užduotis;
7.2. rengia skyriaus veiklos nuostatus ir pagal skyriaus valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, veiklos sritis- jų pareigybių aprašymus;
7.3. rengia savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus, esant reikalui, teikia išvadas dėl jų teisėtumo;
7.4. derina ir vizuoja administracijos padalinių ir į padalinius neįeinančių viešojo administravimo tarnautojų bei darbuotojų rengiamus savivaldybės tarybos sprendimus, mero potvarkius, administracijos direktoriaus įsakymus ir kitus dokumentus;
7.5.koordinuoja ir užtikrina tinkamą valstybinės funkcijos – civilinės būklės aktų registravimą;
7.6. informuoja apie naujai priimtus įstatymus, kitus teisės aktus, jų pakeitimus ir papildymus administracijos padalinių vadovų pasitarimuose;
7.7. atstovauja Savivaldybei ir Savivaldybės administracijai visų instancijų teismuose;
7.8. rengia procesinius dokumentus pretenzijas, ieškinius, prašymus, atsiliepimus į ieškinius ir kt.
7.9. dalyvauja Tarybos, mero, administracijos direktoriaus sudaromų komisijų, darbo grupių darbe, siekiant rajono Savivaldybės administracijos tikslų įgyvendinimo.
7.10. teikia konsultacijas rajono Savivaldybės administracijos darbuotojams, rajono tarybos nariams ir rajono Savivaldybės biudžetinių, viešųjų įstaigų ir kontroliuojamų įmonių vadovams savo kompetencijos klausimais;
7.11.nustatytąja tvarka nagrinėja gautus asmenų prašymus ir skundus, apibendrina prašymuose ir skunduose keliamas problemas, informuoja apie jas savivaldybės administracijos direktorių, teikia pasiūlymus, kaip spręsti šias problemas ir rengia atsakymus.
8.1. veda asmenų, kuriems suteikta pirminė teisinė pagalba, apskaitos žurnalą ir rengia LR Teisingumo ministerijai bei Tarnybai nustatytos formos ataskaitas;
8.2. padeda asmenims, kuriems reikalinga antrinė teisinė pagalba, bei jiems pageidaujant, surašo prašymą dėl antrinės teisinės pagalbos suteikimo;
8.3. rengia fiziniams asmenims, besikreipiantiems pirminės teisinės pagalbos, teisinio pobūdžio dokumentus, skirtus valstybės ir savivaldybių institucijoms;
8.4. vykdo kitus su įstaigos funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio teisėtus administracijos direktoriaus nurodymus bei pavedimus.
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Kabinetas: 229
Tel.: 8 345 66130
El. paštas: jurate.sneideraitiene@sakiai.lt
Vyriausioji specialistė (viešieji pirkimai)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. kovo 13 d.
įsakymu Nr. AT - 292
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
33. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus skyriaus vedėjui.
___________________________
Kabinetas: 231
Tel.: 8 345 66133
El. paštas: asta.bakaneviciene@sakiai.lt
Vyriausioji specialistė (viešieji pirkimai)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. kovo 13 d.
įsakymu Nr. AT - 292
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Kabinetas: 231
Tel.: 8 345 66133
El. paštas: felicita.totoraitiene@sakiai.lt
Vyriausioji specialistė (Vaiko auginimo atostogose)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. liepos 24 d.
įsakymu Nr. AT-766
TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
8. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.
Kabinetas: 227
Tel.: 8 345 66129
El. paštas: ausra.baneviciene@sakiai.lt
Vedėjos pavaduotoja (metrikacija)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. kovo 13 d.
įsakymu Nr. AT-292
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VEDĖJO PAVADUOTOJO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITYS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Kabinetas: 124
Tel.: 8 345 60769
El. paštas: daiva.subaciene@sakiai.lt
Vyriausiasis specialistas (teisė)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. kovo 13 d.
įsakymu Nr. AT-292
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Kabinetas: 227
Tel.: 8 345 66128
El. paštas: gediminas.morkeliunas@sakiai.lt
Specialistė (metrikacija)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. vasario d.
įsakymu Nr. AT-
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą ar specialųjį vidurinį išsilavinimą, įgytą iki 1995 metų;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais, civilinės būklės aktų registravimą, vietos savivaldos institucijų veiklą;
5.3. gerai žinoti Dokumentų rengimo, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;
5.4. mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programų paketu).
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. teisėtai ir teisingai sudaro civilinės būklės gimimo ir mirties įrašus;
6.2. tvarko įstatymų nustatyta tvarka priskirtą registrą ir užtikrina reguliarų civilinės būklės įrašų perdavimą Gyventojų registro tarnybai, perduoda archyvinius duomenis;
6.3. vykdo užsienio valstybėje gimusių Lietuvos Respublikos piliečių vaikų gimimo ir mirties apskaitą;
6.4. išduoda pagal Konvenciją įvairiomis kalbomis gimimo išrašus iš civilinės būklės aktų įrašų;
6.5. registruoja gaunamus ir siunčiamus raštus, gyventojų prašymus dėl civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų, kopijų, nuorašų išdavimo, prašymus įregistruoti vaiko gimimą, Lietuvos Respublikos piliečių užsienio valstybėje gimusių vaikų gimimo įtraukimo į apskaitą prašymus, prašymus dėl tėvystės pripažinimo, Lietuvos Respublikos piliečių ar užsieniečių mirusių užsienio valstybėje, mirties įtraukimo į apskaitą prašymus;
6.6. vykdo susirašinėjimą su įstaigomis ir gyventojais civilinės būklės aktų įrašus liudijančių išrašų, civilinės būklės aktų įrašų nuorašų ir kopijų išdavimo klausimais;
6.7. vykdo gautų civilinės būklės aktų įrašų kopijų, nuorašų, archyvų ir teisėsaugos institucijų pažymų, užsienio valstybių civilinės metrikacijos įstaigų pagal teisinės pagal sutartis atsiųstų civilinės būklės aktų įregistravimo liudijimų ir jų vertimų apskaitą;
6.7. dalyvauja registruojant santuokas;
6.8. vykdo metrikacijos elektroninių paslaugų informacinėje sistemoje (MEPIS) gautų prašymų nagrinėjimą;
6.9. sudaro gimimo, santuokos sudarymo, santuokos nutraukimo, mirties, atkurtų civilinės būklės įrašų papildymo, pakeitimo, ištaisymo įrašų abėcėlines rodykles;
6.10. sega dokumentus į bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą;
6.11. sudaro laikino saugojimo bylų dokumentų naikinimo aktus;
6.12. rengia ir teikia įrišimui civilinės būklės aktų įrašus;
6.13. rengia Savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų reikiamų dokumentų projektus valstybės tarnautojų bei darbuotojų ir įstaigų vadovų komandiruočių klausimais;
6.14. tvarko valstybės tarnautojų ir darbuotojų dirbančių pagal darbo sutartis personalo valdymo sistemą;
6.15. esant būtinumui atlieka kitas šiame pareigybės aprašyme nenumatytas funkcijas bei užduotis, kurios yra priskirtos skyriaus kompetencijai.
IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
7.1. už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi, šiame pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų ir pareigų tinkamą vykdymą ir pavestų užduočių atlikimą laiku;
7.2. už netinkamą pareigų vykdymą įstatymų nustatyta tvarka.
Kabinetas: 126
Tel.: 8 345 66107
El. paštas: jolita.bindokiene@sakiai.lt
Muzikantas
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. vasario d.
įsakymu Nr. AT-
RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS MUZIKANTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti nežemesnį kaip vidurinį išsilavinimą ir (ar) įgytą profesinę kvalifikaciją;
5.2. mokėti groti klavišiniu muzikos instrumentu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. groja klavišiniu muzikos instrumentu santuokų registravimo metu;
6.2. vykdo muzikos instrumentų priežiūrą;
6.3. esant būtinumui, atlika kitas šiame pareigybės aprašyme nenumatytas funkcijas bei užduotis, kurios yra priskirtos skyriaus kompetencijai.
IV SKYRIUS ATSAKOMYBĖ
7.1. už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi, šiame pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų ir pareigų tinkamą vykdymą ir pavestų užduočių atlikimą laiku;
7.2. už netinkamą pareigų vykdymą įstatymų nustatyta tvarka.
Tel.: 8 345 60750
Vyriausioji specialistė (personalas)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2018 m. liepos 24 d.
įsakymu Nr. AT-766
TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
8. Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus Skyriaus vedėjui.
Kabinetas: 218
Tel.: 8 345 66129
El. paštas: jolita.matuseviciene@sakiai.lt
Vyriausiasis specialistas (darbų sauga, mobilizacija, įslaptinta informacija, civilinė sauga, radiacinė sauga)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019 m. rugpjūčio d.
įsakymu Nr. AT-
TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
II SKYRIUS PASKIRTIS
III SKYRIUS VEIKLOS SRITIS
IV SKYRIUS SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
4.1. turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą;
4.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais darbuotojų saugą ir sveikatą, civilinę saugą, mobilizaciją, priimančios šalies paramos teikimą;
4.3. būti susipažinusiam su dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, gebėti jas taikyti praktiškai;
4.4. mokėti dirbti kompiuteriu MS Office programiniu paketu;
4.5. turės atitikti teisės aktuose nustatytus reikalavimus, būtinus išduodant leidimą dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Slaptai“.
V SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
5.1. atlieka darbuotojų saugos ir sveikatos funkcijos koordinavimą savivaldybės administracijoje;
5.2. bendradarbiauja su mobilizacijos sistemos subjektais rengiantis teikti priimančios šalies paramą (toliau – PŠP) ir ją teikiant;
5.3. valstybės tarnautojo, atsakingo už mobilizacijos ir priimančiosios šalies paramos (toliau – PŠP) funkcijų vykdymą savivaldybėje, atliekamos funkcijos:
5.3.1. renka, kaupia ir sistemina duomenis, reikalingus savivaldybės mobilizacijos planui parengti, rengia savivaldybės mobilizacijos planą;
5.3.2. rengia savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų teisės aktų ir dokumentų pasirengimo mobilizacijai ir jos vykdymo klausimais projektus, teikia siūlymus dėl valstybinių mobilizacinių užduočių, mobilizacijos planų ir mobilizacinių nurodymų mobilizacijai vykdyti, konsultuoja suinteresuotus asmenis mobilizacijos ir PŠP klausimais;
5.3.3. nustato prekių, paslaugų ir darbų poreikį, skirtą savivaldybės funkcijoms, paskelbus mobilizaciją, atlikti, ir organizuoja PŠP teikti reikalingų prekių, paslaugų ir darbų poreikio užtikrinimą;
5.3.4. sudaro mobilizacinių užsakymų ir (ar) PŠP teikimo sutartis, rengia technines specifikacijas, sąlygas ir reikalavimus sutartims sudaryti, teikia išvadas ir siūlymus dėl jų sudarymo, organizuoja konkursus, apklausas ar derybas su ūkio subjektais, rengia sutarčių projektus;
5.3.5. atlieka ūkio mobilizacijos subjektų pasirengimo vykdyti mobilizacinių užsakymų ir (ar) PŠP teikimo sutarčių įsipareigojimus patikrinimus ir kitus sutarčių vykdymo kontrolės ir priežiūros veiksmus;
5.3.6. rengia civilinio mobilizacinio personalo rezervo (toliau – CMPR) sąrašus, jų pakeitimus, tvarko jame esančius duomenis, pasirašytinai supažindina į sąrašus įtrauktus asmenis su jų teisėmis ir pareigomis, organizuoja į CMPR įrašytų asmenų dalyvavimą mobilizacinio ir (ar) PŠP mokymo renginiuose;
5.3.7. pagal savivaldybės kompetenciją sudaro transporto priemonių, kito kilnojamojo ar nekilnojamojo turto, radioaktyviųjų medžiagų rekvizicijos ir (ar) laikinojo paėmimo sąrašus, atlieka rekvizicijos ir (ar) laikinojo paėmimo organizavimo, vykdymo, rekvizuoto ir (ar) laikinai paimto turto perdavimo, priėmimo, saugojimo, laikinai paimto turto grąžinimo ir atlyginimo už rekvizuotą ir (ar) laikinai paimtą turtą, valstybės rezervo panaudojimo, veiksmus;
5.3.8. renka ir administruoja duomenis pagal savivaldybės kompetenciją, reikalingą Lietuvos Respublikos PŠP galimybių katalogui parengti, rengia savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, kitų teisės aktų ir dokumentų pasirengimo PŠP teikti ir jos teikimo klausimais projektus, teikia siūlymus Mobilizacijos ir pilietinio pasipriešinimo departamentui prie Krašto apsaugos ministerijos dėl PŠP teikimo užduočių ir mobilizacinių nurodymų PŠP vykdyti;
5.3.9. dalyvauja organizuojant ir vykdant mobilizacinio ar PŠP mokymo renginius savivaldybėje ir jai pavaldžiose įstaigose, įmonėse, rengia mobilizacijos ir (ar) PŠP mokymo planus;
5.3.10. planuoja ir organizuoja mokymus ūkio mobilizacijos subjektų personalui, įrašytam į CMPR;
5.3.11. planuoja, organizuoja ir dalyvauja vykdant savivaldybės lygmens mobilizacines pratybas.
5.4. valstybės tarnautojo, atsakingo už civilinę saugą, atliekamos funkcijos:
5.4.1. atlieka galimų pavojų ir ekstremaliųjų situacijų rizikos analizę, organizuoja savivaldybės ekstremaliųjų situacijų valdymo plano rengimą, viešąjį svarstymą ir, suderinęs su Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui pavaldžia įstaiga, teikia tvirtinti rajono savivaldybės administracijos direktoriui;
5.4.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka organizuoja savivaldybės lygio civilinės saugos pratybas;
5.4.3. gresiant ar susidarius ekstremaliajai situacijai, kartu su civilinės saugos sistemos pajėgomis organizuoja gelbėjimo, paieškos ir neatidėliotinus darbus ir telkia visas savivaldybėje esančias civilinės saugos sistemos pajėgas gresiančioms ar susidariusioms ekstremaliosioms situacijoms likviduoti ir jų padariniams šalinti, gyventojams kolektyvinės apsaugos statiniuose apsaugoti, jiems evakuoti;
5.4.4. kontroliuoja, kaip ūkio subjektuose ir kitose įstaigose vykdomi civilinės saugos sistemos uždaviniai, laikomasi Civilinės saugos įstatymo ir kitų civilinę saugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimų;
5.4.5. kartu su civilinės saugos sistemos pajėgomis organizuoja sanitarinį švarinimą ir kitas radiacinio, cheminio ir biologinio kenksmingumo pašalinimo priemones susidarius ekstremaliosioms situacijoms;
5.4.6. pagal kompetenciją rengia įsakymus civilinės saugos klausimais ir teikia juos tvirtinti administracijos direktoriui;
5.4.7. renka iš savivaldybėje esančių civilinės saugos sistemos subjektų, gyventojų duomenis, reikalingus civilinės saugos uždaviniams vykdyti, ir Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamento direktoriaus nustatyta tvarka kaupia, tvarko ir teikia juos Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentui;
5.4.8. organizuoja ekstremaliųjų įvykių ir ekstremaliųjų situacijų metu nutrauktų komunalinių paslaugų teikimo atnaujinimą;
5.4.9. organizuoja pagalbos teikimą nukentėjusiesiems ekstremaliųjų įvykių ir ekstremaliųjų situacijų metu;
5.4.10. organizuoja tarpusavio pagalbos planų su gretimomis savivaldybėmis sudarymą, tikslinimą.
5.5. naudoja gyventojų ir civilinės saugos sistemą, subjektų perspėjimui ir informavimui dėl savivaldybės lygiu gresiančių ar susidariusių ekstremaliųjų situacijų.
5.6. įgyvendina Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus, susijusius su funkcijomis, nereikalaujančius savivaldybės tarybos sprendimo.
5.7. Savivaldybės teritorijoje organizuoja ir kontroliuoja savivaldybės institucijų sprendimų įgyvendinimą arba pats juos įgyvendina.
5.8. koordinuoja rajono savivaldybės administracijos mobilizacijos valdymo grupės (toliau – MVG) narių patikimumą:
5.8.1. organizuoja leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija išdavimą, tvarko jų apskaitą;
5.8.2. užtikrina, kad su įslaptinta informacija susipažintų tik leidimus turintys asmenys ir būtų griežtai laikomasi principo „Būtina žinoti";
5.8.3. užtikrina, kad įslaptintos informacijos, su kuria asmuo dirba ar susipažįsta, žyma nebūtų aukštesnė už nurodytą šiam asmeniui suteiktame leidime;
5.8.4. kontroliuoja, kad teisės aktų, reglamentuojančių įslaptintos informacijos apsaugą, reikalavimus vykdytų visi asmenys, dirbantys ar susipažįstantys su įslaptinta informacija;
5.8.5. informuoja kandidatūrą tikrinančias institucijas apie asmens anketos duomenų, galinčių turėti įtakos leidimo išdavimui ar panaikinimui, pasikeitimą;
5.8.6. likus 6 mėnesiams iki leidimo dirbti ar susipažinti su valstybės paslaptį sudarančia informacija arba asmens patikimumo pažymėjimo galiojimo termino pabaigos, organizuoja kartotinį kandidatūros tikrinimą;
5.8.7. paima iš asmenų, kuriems išduodami leidimai dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija, nustatyto pavyzdžio rašytinius pasižadėjimus saugoti įslaptintą informaciją;
5.8.8. pasirašytinai supažindina asmenis su detaliu įslaptintos informacijos, susijusios su paslapčių subjekto veikla, sąrašu;
5.8.9. kartą per kalendorinius metus informuoja asmenis, kuriems patikėta įslaptinta informacija, apie įstatymų nustatytą atsakomybę už neteisėtą disponavimą įslaptinta informacija, įslaptintos informacijos atskleidimą, praradimą, pagrobimą ar kitokį neteisėtą įgijimą;
5.8.10. kartą per kalendorinius metus asmenis, kurių darbas susijęs su įslaptintos informacijos naudojimu ar apsauga, pasirašytinai supažindina su įslaptintos informacijos apsaugą reglamentuojančių teisės aktų reikalavimais.
5.9. vykdo rajono savivaldybės administracijos įslaptintos informacijos apsaugą administravimo srityje:
5.9.1. organizuoja įslaptintos informacijos apskaitą ir kontroliuoja (prižiūri) jos apyvartą;
5.9.2. atrenka įslaptintą informaciją naikinti, išslaptinti arba pratęsti tokios informacijos įslaptinimo terminą;
5.9.3. perduoda įslaptintą informaciją vykdytojams ir paslapčių subjektams;
5.9.4. informuoja paslapčių subjektus apie įslaptintos informacijos slaptumo žymų keitimą, išslaptinimą ar įslaptinimo termino pratęsimą;
5.9.5. organizuoja įslaptintos informacijos inventorizaciją;
5.9.6. organizuoja įslaptintų dokumentų naikinimą;
5.9.7. užtikrina, kad su įslaptinta informacija susipažintų tik atitinkamus leidimus dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija ar teisę dirbti arba susipažinti su įslaptinta informacija, žymima slaptumo žyma „Riboto naudojimo“, turintys asmenys ir būtų griežtai laikomasi principo „Būtina žinoti“;
5.9.8. užtikrina, kad įslaptintos informacijos, su kuria asmuo dirba ar susipažįsta, slaptumo žyma nebūtų aukštesnė už nurodytą šiam asmeniui suteiktame leidime dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija;
5.10. vykdo rajono savivaldybės administracijos įslaptintos informacijos su žyma „RIBOTO NAUDOJIMO“ fizinę apsaugą:
5.10.1. užtikrina, kad teritorijose, patalpose ir kitose vietose, kuriose dirbama su įslaptinta informacija ar kuriose ji saugoma, būtų įdiegtos ir tinkamai veiktų reikiamos fizinės apsaugos priemonės;
5.10.2. rengia fizinės apsaugos procedūras reglamentuojančius dokumentus, kontroliuoja (prižiūri), kaip laikomasi nustatytų procedūrų, periodiškai atlieka taikomų fizinės apsaugos priemonių patikrinimą;
5.10.3. organizuoja paslapčių subjekto darbuotojų mokymus įslaptintos informacijos apsaugos klausimais;
5.10.4. teikia paslapčių subjekto, tiekėjo vadovui ar jo įgaliotam asmeniui siūlymus dėl teritorijų ir patalpų suskirstymo į saugumo zonas;
5.10.5. praneša paslapčių subjekto, tiekėjo vadovui apie pastebėtus saugyklų, patalpų, seifų, metalinių spintų apsaugos priemonių bei instaliacijų pažeidimus ir imasi priemonių jiems pašalinti.
5.11. vykdo specialiosios ekspertų komisijos funkcijas:
5.11.1. rengia paslapčių subjekto teisės aktus, susijusius su įslaptintos informacijos apsauga, prižiūri, kaip šie teisės aktai vykdomi;
5.11.2. teikia paslapčių subjekto vadovui pasiūlymus dėl leidimų dirbti ar susipažinti su įslaptinta informacija išdavimo asmenims arba išduotų leidimų panaikinimo;
5.11.3. teikia paslapčių subjekto vadovui siūlymus ir išvadas dėl informacijos įslaptinimo pagrįstumo, slaptumo žymų keitimo, įslaptintos informacijos išslaptinimo ar sunaikinimo;
5.11.4. organizuoja įslaptintos informacijos, kuria disponuoja paslapčių subjektas, apsaugos būklės tikrinimus ir teikia pasiūlymus paslapčių subjekto vadovui dėl įslaptintos informacijos apsaugos reikalavimų pažeidimų prevencijos, sprendžia kitus klausimus, susijusius su įslaptintos informacijos apsauga;
5.12. nagrinėja su funkcijomis susijusius Administracijos direktoriaus, direktoriaus pavaduotojo pavedimu fizinių ir juridinių asmenų pareiškimus, skundus, juos apibendrina ir išvadas teikia Administracijos direktoriui, vykdo jų kontrolę;
5.13. rengia su funkcijomis susijusius savivaldybės tarybos sprendimų, mero potvarkių, administracijos direktoriaus įsakymų projektus;
5.14. dalyvauja su funkcijomis susijusių Savivaldybės tarybos, Savivaldybės mero ar Savivaldybės administracijos direktoriaus sudarytų komisijų ir darbo grupių veikloje;
5.15. pagal kompetenciją vykdo kitus su funkcijomis susijusius nenuolatinio pobūdžio pavedimus.
VI SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO PAVALDUMAS
Kabinetas: 201
Tel.:
Specialistas (korupcijos prevencija, ANR)
Pareigybės aprašymasPATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2019 m. rugpjūčio 1 d.
įsakymu Nr. AT-612
TEISĖS, PERSONALO IR CIVILINĖS METRIKACIJOS SKYRIAUS SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS PAREIGYBĖ
II SKYRIUS SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
5.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu arba aukštąjį koleginį socialinių mokslų studijų srities teisės krypties išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;
5.2. būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais korupcijos prevencijos klausimus, viešuosius pirkimus;
5.3. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
5.4. savarankiškai planuoti ir organizuoti korupcijos prevencijos veiklą;
5.5. žinoti raštvedybos taisykles, teisės aktų rengimo tvarką;
5.6. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programiniu paketu.
III SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
6.1. atlieka rajono savivaldybės veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, įvertinimą teisės aktų nustatyta tvarka;
6.2. rengia savivaldybės korupcijos prevencijos programų ir jų įgyvendinimo priemonių planų bei jų pakeitimo projektus;
6.3. teikia informaciją valstybės tarnautojų ir juridinių asmenų registrams apie asmenis, dirbančius savivaldybės įstaigoje, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo nustatytais pagrindais;
6.4. analizuoja ir, jeigu reikia, suderinus su įstaigos vadovu, paviešina kitiems įstaigos darbuotojams ir žiniasklaidoje teisės aktų nustatyta tvarka užfiksuotus korupcijos faktus;
5.5. teikia įstaigos vadovui pasiūlymus dėl korupcijos prevencijos ir kontrolės įstaigos veiklos srityje, kad šioje įstaigoje nustatyti korupcijos faktai nepasikartotų;
6.6. bendradarbiauja ir keičiasi informacija, kurios reikia korupcijos prevencijai ir kontrolei užtikrinti, su kitais įstaigos struktūriniais padaliniais, kitomis valstybės ar savivaldybių įstaigomis ir jose dirbančiais asmenimis, vykdančiais korupcijos prevenciją ir kontrolę;
6.7. administracijos direktoriui ar jo įgaliotam asmeniui pavedus atlieka kitą su korupcijos prevencija, kontrole ir korupcinių pažeidimų tyrimu įstaigoje susijusią veiklą;
6.8. rengia medžiagą savivaldybės antikorupcijos komisijos posėdžiams;
6.9. atlieka savivaldybės lokalinių teisės aktų antikorupcinį vertinimą.
Atlieka lokalinių viešųjų pirkimų teisės aktų atitikties galiojantiems teisės aktams vertinimą.
Vizuoja savivaldybės administracijos viešųjų pirkimų sutarčių projektus.
Teisės aktų nustatyta tvarka pradeda administracinių nusižengimų teiseną, atlieka administracinių nusižengimų tyrimą, surašo administracinių nusižengimų protokolus.
Tvarko administracinių nusižengimų (ANR) registrą.
Rengia kartu su savivaldybės struktūrinių padalinių darbuotojais ir savivaldybės administracijos filialų - seniūnijų darbuotojais savivaldybės sutarčių, projektus; vertina gautų sutarčių savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių, savivaldybės administracijos filialų - seniūnijų darbuotojų paruoštus sutarčių projektus ir teikia dėl jų išvadas, išskyrus viešųjų pirkimų sutartis;
Vykdo kitas nenuolatinio pobūdžio funkcijas, pavedimus tam, kad būtų įgyvendinti savivaldybės administracijos strateginiai tikslai.
IV SKYRIUS ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO ATSAKOMYBĖ
13.1. už Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų laikymąsi, šiame pareigybės aprašyme nurodytų funkcijų ir pareigų tinkamą vykdymą ir pavestų užduočių atlikimą laiku;
13.2. už netinkamą pareigų vykdymą įstatymų nustatyta tvarka.
Kabinetas: 327
Tel.: