PATVIRTINTA
Šakių rajono savivaldybės administracijos
direktoriaus 2024 m. liepos 31 d.
įsakymu Nr. AT-551
ŠAKIŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS
SVEIKATOS REIKALŲ KOORDINATORIAUS (VYRIAUSIOJO SPECIALISTO)
PAREIGYBĖS APRAŠYMAS
I SKYRIUS
PAREIGYBĖS CHARAKTERISTIKA
- Pareigybės lygmuo – IX pareigybės lygmuo.
- Šias pareigas einantis valstybės tarnautojas tiesiogiai pavaldus savivaldybės administracijos direktoriui.
II SKYRIUS
VEIKLOS SRITIS
- Pagrindinė veiklos sritis:
3.1. administracinis reglamentavimas.
- Papildoma (-os) veiklos sritis (-ys):
4.1. administracinių sprendimų priėmimas;
4.2. teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
III SKYRIUS
PAREIGYBĖS SPECIALIZACIJA
- Pagrindinės veiklos srities specializacija:
5.1. Sveikatinimo veiklos teisėkūra, stebėsena, plėtra, koordinavimas ir dalyvavimas jos įgyvendinime Šakių rajono savivaldybės teritorijoje.
- Papildomos (-ų) veiklos srities (-čių) specializacija:
6.1. Savivaldybėje veikiančių sveikatos priežiūros įstaigų veiklos priežiūra;
6.2. Sveikatinimo veiklą reglamentuojančių teisės aktų ir administracinių sprendimų įgyvendinimo ir laikymosi priežiūra.
IV SKYRIUS
FUNKCIJOS
- Apdoroja su administracinių sprendimų priėmimu susijusią informaciją arba prireikus koordinuoja su administracinių sprendimų priėmimu susijusios informacijos apdorojimą.
- Konsultuoja priskirtos srities klausimais.
- Nagrinėja prašymus ir skundus sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo, rengia administracinius sprendimus ir atsakymus arba prireikus koordinuoja prašymų ir skundų sudėtingais klausimais dėl administracinių sprendimų priėmimo veiklų vykdymo nagrinėjimą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų ir atsakymų rengimą.
- Organizuoja administracinių sprendimų priėmimo procesą arba prireikus koordinuoja administracinių sprendimų priėmimo proceso organizavimą.
- Priima ir aptarnauja asmenis arba prireikus koordinuoja asmenų priėmimą ir aptarnavimą, jei tai susiję su administracinio sprendimo priėmimo vykdymu.
- Rengia ir teikia informaciją su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais arba prireikus koordinuoja informacijos su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais sudėtingais klausimais rengimą ir teikimą.
- Rengia ir teikia pasiūlymus su administracinių sprendimų priėmimu susijusiais klausimais.
- Rengia teisės aktų projektus ir kitus susijusius dokumentus dėl administracinių sprendimų priėmimo arba prireikus koordinuoja teisės aktų projektų ir kitų susijusių dokumentų dėl administracinių sprendimų priėmimo rengimą.
- Vykdo funkcijas, nustatytas Pavyzdiniame sveikatos reikalų koordinatoriaus (ne struktūrinio padalinio vadovo) pareigybės aprašyme, patvirtintame Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2024 m. birželio 17 d. įsakymu Nr. V-635.
- Dalyvauja darbo grupių ir komisijų veikloje.
- Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio su įstaigos veikla susijusius pavedimus.
V SKYRIUS
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
- Išsilavinimo ir darbo patirties reikalavimai:
18.1. išsilavinimas – aukštasis universitetinis išsilavinimas (bakalauro kvalifikacinis laipsnis) arba jam lygiavertė aukštojo mokslo kvalifikacija;
18.2. studijų kryptis – medicina (arba);
18.3. studijų kryptis – visuomenės sveikata (arba).
18.4. studijų kryptis – slauga ir akušerija (arba).
18.5. studijų kryptis – vadyba (arba).
- Užsienio kalba (-os) ir jos (-ų) mokėjimo lygis:0
19.1. anglų (B1) arba prancūzų (B1) arba vokiečių (B1).
VI SKYRIUS
KOMPETENCIJOS
- Bendrosios kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
20.1. vertės visuomenei kūrimas – 3;
20.2. organizuotumas – 3;
20.3. patikimumas ir atsakingumas – 3;
20.4. analizė ir pagrindimas – 4;
20.5. komunikacija – 3.
- Specifinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
21.1. informacijos valdymas – 3.
- Profesinės kompetencijos ir jų pakankami lygiai:
22.1. veiklos planavimas – 3.