Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
8.1. Mokytojų įsitraukimo į tęstinės 40 ak. val. mokymų programos „Šiuolaikiškos pamokos organizavimas“ įgyvendinimą užtikrinimas. |
Programoje dalyvaus ne mažiau kaip 90 proc. mokytojų, iš jų ne mažiau kaip 80 proc. įgytas žinias ir gebėjimus, susijusius su pamokos kokybės tobulinimu, taikys praktikoje. 2020-2021 m. m. bent 60 proc. 5-8 kl. mokinių metiniai vidurkiai bus ne mažesni kaip 7 balai. |
Programoje dalyvaujančių ir įgytas žinias taikančių mokytojų skaičius. 5-8 kl. mokinių metiniai pasiekimai. |
8.2. Švietimo prieinamumo užtikrinimas sudarant sąlygas įgyti bazinį išsilavinimą (bent pagrindinį). |
2020-2021 m. m. pagrindinį išsilavinimą įgis 100 proc. II kl. mokinių, toliau vidurinio išsilavinimo gimnazijoje sieks bent 65 proc. mokinių. |
Pagrindinį išsilavinimą įgijusių mokinių dalis, vidurinio išsilavinimo siekiančių mokinių dalis. |
8.3. Kokybiškai naujos ugdymo karjerai sistemos sukūrimas. |
Parengtas ugdymo karjerai organizavimo tvarkos aprašas. Tvarkos aprašu nuosekliai vadovausis 95 proc. klasių vadovų ir ugdymą karjerai įgyvendinančių kitų darbuotojų. Ugdymo karjerai procese aktyviai dalyvaus. 80 proc. mokinių. |
Parengtas dokumentas, į procesą įsitraukusių klasių vadovų, kitų darbuotojų, mokinių dalis. |
8.4. Vaikų darželio „Pumpurėlis“ antro aukšto ugdymui skirtų patalpų remontas. |
Įrengti naują grindų dangą. Įrengti pakabinamas lubas. Perdažyti sienas. Atnaujinti elektros instaliaciją. |
Paskirtų lėšų įsisavinimo efektyvumas. Darbų atlikimo kokybė. Darbų atlikimo terminai. |
Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
3.1. Sklandus konsultacijų gabiems ir mokymosi sunkumų turintiems 1–4 ir 5–8 klasių mokiniams organizavimas. |
Sistemingai vyks lietuvių kalbos, matematikos, fizikos, chemijos konsultacijos, šių dalykų papildomą pagalbą gaus 30 proc. mokinių, bent 50 proc. iš jų pažangumas II-ąjį pusmetį pagerės 0,2 balo. 2021-2022 m. m. I-ojo pusmečio pasiekimai bus bent jau ne mažesni. |
Organizuotų konsultacijų, pagalbą gavusių mokinių skaičius, jų pažangumo pokyčiai. |
3.2. Mokinių įtraukimas į savo pasiekimų gerinimo planavimą. |
90 proc. mokinių suplanuos savo pasiekimų pokyčius, iš jų 60 proc. savo planus įgyvendins. |
Pasiekimų planavime dalyvaujančių mokinių bei pasiekimų planą įgyvendinusių mokinių dalis. |
3.3. 40 . val. mokymų programos „Šiuolaikiškos pamokos organizavimas“ įgyvendinimas. |
Programoje dalyvaus ne mažiau kaip 90 proc. mokytojų, iš jų ne mažiau kaip 80 proc. įgytas žinias ir gebėjimus, susijusius su pamokos kokybės tobulinimu, taikys praktikoje. |
Programoje dalyvaujančių ir įgytas žinias taikančių mokytojų skaičius. |
3.4. Ugdymo karjerai organizavimo tvarkos aprašo parengimas. |
Parengtas ugdymo karjerai organizavimo tvarkos aprašas. Tvarkos aprašu nuosekliai vadovausis 95 proc. klasių vadovų ir ugdymą karjerai įgyvendinančių kitų darbuotojų. Ugdymo karjerai procese aktyviai dalyvaus. 80 proc. mokinių. |
Parengtas dokumentas, į procesą įsitraukusių klasių vadovų, kitų darbuotojų, mokinių dalis. |