Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
8.1. Stiprinti specialiųjų ugdymo(si) poreikių mokinių įtrauktį į ugdymo procesą. |
8.1.1. Gabieji mokiniai dalyvaus visų dalykų olimpiadų rajoniniuose turuose ir nacionalio lygio konkursuose ar olimpiadose. |
Kiekvienas aukštesniųjų gebėjimų mokinys dalyvaus bent 1 dalykinėje olimpiadoje/konkurse, o gimnazija-2-3 nacionalinio lygio konkursuose ar olimpiadose. |
8.1.2. Pagerės specialiųjų poreikių turinčių mokinių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) mokymosi pažanga. |
93 proc. specialiųjų poreikių turinčių mokinių (išskyrus atsirandančius dėl išskirtinių gabumų) metiniai įvertinimai bus patenkinamo lygio. |
|
8.2. Plėtoti nuotolinio mokymo(si) metodų ir priemonių įvairovę. |
8.2.1. Gamtos mokslų, matematikos, lietuvių kalbos ir literatūros, socialinių mokslų kabinetai pasipildys nauja kompiuterine bei programine įranga. |
50 proc. mokytojų gebės mokymą organizuoti panaudojant išmaniąsias lentas, grafines planšetes, kalbų klasę. Priemonių naudą pajus 100 proc. 1-12 klasių mokinių. |
8.2.2. Nauji mokymo metodai motyvuos mokinius, pagerės pamokų lankomumas. |
Be priežasties praleistų pamokų skaičius sumažės 1 proc. (2020 m. buvo 26 proc). 89 proc. mokinių pusmečio dalykų įvertinimai pasieks patenkinamą lygį. |
|
8.3. Taikyti interaktyvius mokinių refleksijai ir įsivertinimui skirtus metodus. |
8.3.1. Įdiegti įsivertinimo įrankį REFLECTUM ir naudoti jį ugdymo procese. |
80 proc. 5–12 klasių mokytojų naudos įsivertinimo metodą REFLECTUM. 100 proc. 5–12 klasių mokinių naudosis metodo interaktyviu įrankiu (programėle). 3 proc. padaugės mokinių ir tėvų, kurie visiškai pritaria teiginiui „Man yra aišku, už ką mokytojai rašo blogą ar gerą pažymį“ (2020 m. buvo 59 proc.). |
8.5. Veiksmingos pagalbos atpažįstant save ir renkantis karjeros kelią teikimas. |
8.5.1. 75% 5-8 ir Ig-IIIg klasių mokinių gebės išsikelti mokymosi tikslus, nustatyti stipriąsias ir silpnąsias savo asmenybės puses, atpažins savo gebėjimus, žinos karjeros planavimo žingsnius. |
Psichologės, karjeros koordinatorės vedamų užsiėmimų skaičus, išvados, vertinimai, atsakaitos. Mokinių atliktų testų rezultatai.
|
8.5.2. 80% 5-8 klasių mokinių parengs savo karjeros planus. |
Mokinių karjeros planų skaičius. |
|
8.5.3. 95% IIg klasės mokinių savarankiškai parengs individualius vidurinio mokymosi programos planus, atitinkančius jų poreikius. |
Individualių vidurinio mokymosi programų planų skaičius.
|
|
8.5.4. Bus suorganizuotas renginys - Profesijų mugė 2021, ,,Susitikimas su ateitimi“. |
Mokinių dalyvavusių renginyje skaičius ir apklausos apie renginį įvertinimo suvestinė.
|
|
8.5.5. 90 % 8–12 klasių mokinių dalyvaus profesinio pasirinkimo renginiuose: susitikimuose su įvairių profesijų žmonėmis, su gimnazijos alumni, paskaitose, renginiuose, išvykose į profesines, aukštąsias mokyklas, įmones, organizacijas. |
Ugdymo karjerai veiklose dalyvavusių skaičius; išvykų, susitikimų skaičius.
|