Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
9.1. Švietimo prieinamumo ir lygių galimybių užtikrinimas. |
Mokyklos bendruomenės saugumo užtikrinimas, saugios aplinkos kūrimas |
100 proc. mokinių dalyvaus patyčių ir smurto prevencijos programose. Įrengsime 20 vaizdo kamerų mokyklos viduje ir išorėje. |
Kuriama veiksminga socialinės paramos sistemą socialiai remtiniems švietimo sistemos dalyviams, siekiant socialinės atskirties įveikos ir gabių asmenų ugdymo dermės. |
Laiku ir tinkamai suteikiama švietimo pagalbos specialistų parama ir konsultacija . Teikiamos dalykinės konsultacijos 9 mokomųjų dalykų 1 val. per savaitę. |
|
9.2. Veiksmingos pagalbos atpažįstant save ir renkantis kelią teikimas |
Kokybiškų karjeros ugdymo paslaugų teikimas realioje ir virtualioje aplinkoje. Savęs pažinimo pamokos. Tikslingas profesinio veiklinimo, pažintinių vizitų į įmones organizavimas. |
Mokiniams, tėvams teikiama informacija renkantis tolimesnį mokymosi kelią . Dienynuose, klasių vadovų ataskaitose fiksuojami susitikimai su užimtumo tarnybos, įvairių profesijų atstovais, buvusiais mokiniais. |
|
|
Organizuotos ekskursijos, išvykos į įvairias įstaigas (4-5), kitas mokymo įstaigas(1-2). |
9.3. Mokyklų bendruomenių teigiamų nuostatų stiprinimas į specialiųjų ugdymosi poreikių mokinių įtrauktį į ugdymo įstaigos bendruomenę.
|
Kokybiška metodinė pagalba mokytojams, dirbantiems su specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniais |
Bendradarbiavimas su Šakių ŠPT. Mokymai, konsultacijos, gerosios patirties sklaida. |
Individualus pagalbos planas
|
Sudaromas individualus pagalbos planas kiekvienam specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiam mokiniui. |
|
|
Gerinti ugdymo aplinką specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniams. |
Priemonių įsigijimas. |
Tėvų įtraukimas į ugdymo procesą. |
Bendradarbiaujant su tėvais kuriamas, koreguojamas pagalbos planas, stebimas jo įgyvendinimas. |
|
9.4. Kryptingas mokytojų kompetencijų tobulinimas siekiant gerinti pamokos kokybę |
Kvalifikacijos tobulinimas organizuojant kolegialų mokymą(si). Kvalifikacijos tobulinimo programos apimančios temas „ Šiuolaikinės pamokos vadyba“, „Kolegialus mokymasis“. |
Kolegialaus mokymo(si ) tvarkos patvirtinimas bei įgyvendinimas. Ne mažiau kaip 90 proc. mokytojų dalyvaus mokymuose. 1 edukacinė išvyka į stiprią geros mokyklos požymių raišką turinčią ugdymo įstaigą šiuolaikiškos pamokos, savivaldaus mokymosi stebėjimo tikslais. |