Užduotys |
Siektini rezultatai |
Rezultatų vertinimo rodikliai (kuriais vadovaujantis vertinama, ar nustatytos užduotys įvykdytos) |
8.1. Kurti saugią centro emocinę ir fizinę aplinką. |
Organizuoti veiksmingą socialinę pedagoginę psichologinę, specialiąją pagalbą mokiniams. Konsultuoti tėvus (globėjus, rūpintojus). |
Gavusių socialinę pedagoginę, psichologinę, specialiąją pagalbą mokinių skaičius. Prevencinių programų, veiklų, saugumą centre užtikrinančių renginių skaičius. Pritaikyta fizinė aplinka žymią ir labai žymią intelekto negalią turintiems mokiniams. |
8.2. Tobulinti ugdymo kokybę, atsižvelgiant į mokinių poreikius, mokymosi galimybes. |
Vykdyti individualios mokinių pažangos stebėseną. Organizuoti patyriminio mokymo pamokas, užsiėmimus netradicinėse erdvėse, edukacinėse išvykose, integruotose pamokose |
90 % pedagogų veda patyriminio mokymo užsiėmimus. 5-10 klasių mokinių bendras klasės pažangumas ne mažesnis kaip 7 balai. |
8.3. Tenkinti mokinių neformaliojo švietimo poreikius |
Tirti mokinių neformaliojo ugdymo poreikį. Siūlyti programas įvairių poreikių tenkinimui. |
Ne mažiau kaip 50 % neformaliojo švietimo būrelių vadovų ir mokinių dalyvauja kitų įstaigų organizuojamuose konkursuose, parodose, olimpiadose. |
8.4. Tęsti efektyvaus Centro veiklos valdymą. |
Atsižvelgiant į Centro strateginio plano tikslus parengti 2021 m. Centro veiklos programą. Pagal galiojančius teisės aktus parengti centro veiklos tvarkų aprašus. |
Strateginio planavimo darbo grupės susirinkimai, visuotinių susirinkimų, mokytojų tarybos posėdžių protokolai, parengti tvarkų aprašai Iki 2021 m. sausio 4 d. parengtas 2021 m Centro veiklos planas. |